آرشیو چهارشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۲۸
شهرستان ها
۱۱

96 درصد از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به هرمزگان در حال اجراست

استاندار هرمزگان گفت: 96 درصد از مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به هرمزگان در دست اقدام است که تعداد زیادی از پروژه ها نیز به بهره برداری رسیده است.

عبدالعلی صاحب محمدی افزود: در این سفر 101 مصوبه به ارزش ریالی 2 هزار و 250 میلیارد تومان برای عمران استان هرمزگان در بخش های مختلف به تصویب رسیده است.

وی گفت: در سفر دوم نیز جمعا 231 توافقنامه و مصوبه حاصل سفر رئیس جمهور به هرمزگان بوده که تاکنون

134 مصوبه در دست اقدام قرار دارد و 58 مصوبه و توافقنامه نیز در انتظار اجرایی شدن است. استاندار هرمزگان اظهار داشت سفرهای ریاست جمهوری به هرمزگان توسعه شتابان این استان را رقم زده است.

وی با اشاره به اقدامات چهار سال اخیر در زمینه افزایش فضاهای آموزشی گفت: اضافه شدن 3 هزار کلاس درس در این استان به سیستم آموزشی گواهی بر توسعه شتابان این استان است که این میزان واحد کلاس در طول مدت زمان مذکور با چندین سال فعالیت سایر دولت ها در هرمزگان برابری می کند. صاحب محمدی همچنین با اشاره به ارتقای شاخص های مختلف در هرمزگان اضافه کرد: توسعه و ارتقای شاخص های اجتماعی و امنیتی از دیگر دستاوردهای فعالیت های رفاهی و فرهنگی دولت در این استان است. نماینده عالی دولت در هرمزگان امنیت را بستر توسعه دانست و گفت: در حال حاضر هیچ جای ناامنی در هرمزگان وجود ندارد.