آرشیو پنجشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۶۲۷
حوادث
۱۹

دختر 7 ساله مقابل چشم پدرش جان باخت

گروه حوادث: کودک 7 ساله ای در محله مشیریه تهران به خاطر برق گرفتگی مقابل دیدگان پدرش جان باخت.

محمد شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران از مرگ مرموز دختر 7 ساله ای در یکی از بیمارستان های تهران خبر داد و به <جام جم> گفت: ساعت 9 صبح 13 مرداد امسال پرستار یکی از بیمارستان های پایتخت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختری 7 ساله به نام شیوا خبر داد.

پس از این تماس، ماموران کلانتری 169 مشیریه با عزیمت به بیمارستان، به تحقیق از مسوولان بیمارستان پرداختند که معلوم شد شیوا از سوی پدرش برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود.

با مشخص شدن این موضوع، هماهنگی قضایی با بازپرس کشیک ویژه قتل پایتخت صورت گرفت و جسد دختر 7 ساله برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بازپرس شهریاری ادامه داد: به دنبال مرگ مرموز این دختر خردسال، پرونده ای تشکیل شدو کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند و پدر دختر فوت شده به مرکز پلیس احضار شد و مورد تحقیق قرار گرفت. این مرد در اظهاراتش به پلیس گفت: دخترم شیوا برای خرید از خانه مان بیرون رفت، 2 ساعتی گذشت و از او خبری نشد، نگرانش شدم و به جستجوی او پرداختم، وقتی به تقاطع خیابان اعظم مطلبی رسیدم، متوجه شدم مردم جمع شده اند و درخصوص برق گرفتگی دختری در خیابان صحبت می کنند.

با مشکوک شدن به موضوع، به آنها نزدیک شدم و دیدم دختر بیهوش فرزندم است، با مشاهده وی، او را به بیمارستان رساندم، اما به رغم تلاش پزشکان، دخترم روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. به دنبال اظهارات پدر شیوا، کارآگاهان جنایی آگاهی تهران به محل حادثه عزیمت کردند و به تحقیق از شهروندان ساکن محل حادثه پرداختند که آنها ادعا کردند پست برق کنار چراغ راهنمایی و رانندگی محل حادثه، خراب است و هر بار که از کنار آن عبور کرده اند، دچار برق گرفتگی شده اند. بازپرس کشیک ویژه قتل تهران افزود: کارآگاهان جنایی آگاهی تهران با اطلاعاتی که از ساکنان محله به دست آوردند، تحقیقات ویژه ای را آغاز کردند تا معلوم شود علت مرگ شیوا برق گرفتگی بوده یا عامل دیگری باعث مرگ وی شده است.