آرشیو دوشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۸۱
بین الملل
۲۳

گزیده اخبار

هفتمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) از 28 مهر تا 8 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش «ایران»، جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در بخش های مختلف تئاتر، فیلم، مطبوعات و خبرگزاری ها، خوشنویسی، کتاب سال، هنرهای تجسمی، شعر، مدیحه سرایی و چاووش خوانی، داستان کوتاه، هنرهای سنتی، سفرنامه نویسی، نماهنگ، پویا نمایی، عکس، وبلاگ نویسی، تئاتر کودک و نوجوان، تولیدات رادیو و تلویزیونی، سرود و... برگزار خواهد شد که هر یک از این جشنواره ها در یک استان برپا می شود.

بنابراین گزارش، این رویداد که به دو صورت ملی و بین المللی برگزار می شود، در دهه کرامت مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) از ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) آغاز و در روز ولادت امام هشتم به کار خود خاتمه می دهد.

براساس این گزارش، در بخش بین الملل که با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود کشورهای آذربایجان، اتریش، ازبکستان، افغانستان، آلمان، اندونزی، انگلستان، پاکستان، تانزانیا، تایلند، ترکمنستان، ترکیه، روسیه، زامبیا، سوریه، قزاقستان، لبنان، مالزی و هند شرکت دارند.

همچنین در بخش ویژه، برنامه هایی در شلمچه، شاهچراغ، ابرکوه و تهران برگزار خواهد شد. گفتنی است نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد، خیابان صاحب الزمان، نبش مولوی شمالی، مجتمع فرهنگی هنری صاحب الزمان، طبقه سوم است.