آرشیو سه‌شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۶۳۱
اقتصاد
۴

عرضه روزانه 1300 تن گوشت منجمد در کشور

گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: عرضه گسترده گوشت قرمز و مرغ در سطح کشور آغاز شده و روزانه هزار تن گوشت مرغ و 300 تن گوشت قرمز منجمد عرضه می شود.

صدرالله دولت در گفتگو با فارس، ضمن بیان این که با عرضه گسترده گوشت مرغ و گوشت قرمز، قیمت در بازار کنترل شده است، گفت: عرضه گسترده در سطح کشور آغاز شده و روزانه هزار تن گوشت مرغ و 300 تن گوشت قرمز منجمد عرضه می شود. وی افزود: گوشت مرغ به قیمت 1900 تومان برای عاملان توزیع و 2500 2000 تومان برای مصرف کننده و گوشت منجمد قرمز به قیمت 4700 تومان برای عامل توزیع و 5000 تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: تا هر زمانی که بازار نیاز داشته باشد، عرضه گوشت مرغ ادامه خواهد داشت و قیمت از 10 روز قبل دچار ثبات شده است. دولت گفت: اصناف و فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی برای دریافت سهمیه گوشت قرمز و گوشت مرغ مراجعه می کنند، اما انتظار می رود برای راحتی مردم و کاهش قیمت در بازار بیشتر مراجعه کنند و گوشت تحویل بگیرند، زیرا ذخایر مطمئن از گوشت در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار دارد.