آرشیو شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۶۴۰
رسانه
۳

«شاهزاده دزدان» به شبکه خانگی می آید

گروه رسانه: فیلم های «رابین هود: شاهزاده دزدان» و «برگزیده» با سرپرستی چنگیز جلیلوند و ناهید امیریان برای شبکه نمایش خانگی دوبله شد.

در دوبله «رابین هود: شاهزاده دزدان» جلیلوند خود به جای کوین کاستنر صحبت کرده است. وی ایفاگر نقش رابین است که در سومین دوره جنگ های صلیبی دستگیر می شود، اما می گریزد و به انگلستان می رود.

هنگامی که به ناتینگهام می رسد، می فهمد که داروغه این شهر با بازی آلن ریکمن و گویندگی تورج مهرزادیان با کشتن پدر او، اموالشان را تصاحب کرده است. رابین به جنگل می رود و با کمک تعدادی از دوستانش، مبارزه بر ضد داروغه را آغاز می کند.

تعدادی از گویندگان این فیلم عبارتند از: حسین عرفانی (مورگان فریمن)، کریم بیانی (کریستین اسلیتر)، شهرزاد ثابتی (مری الیزابت مستر انتونیو)، میرطاهر مظلومی، امیر حکیمی، حسین نورعلی، ناصر احمدی، مینا شجاع، کورش فهیمی، شهراد بانکی، علی اصغر رضایی نیک، ابراهیم شفیعی، الهام چارانی، شیلاآژیر و محمد یاراحمدی.

داستان فیلم «برگزیده» نیز درباره مردی است که پدر و مادرش هنگام کودکی وی کشته شده اند و اکنون او می خواهد انتقام آنها را بگیرد.

تعدادی از دوبلورهای این فیلم کمدی رزمی عبارتند از: کریم بیانی (برگزیده)، رضا آفتابی (تانگ)، امیر عطرچی (شهردار)، امیر منوچهری (دورب)، مریم سیکارودی (لینگ)، سحر اطلسی (ووا)، آبتین ممدوح (لیمپ پو)، حسین سرآبادانی و امیرعباس پیام.