آرشیو سه‌شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۴۵
اخبار کشور
۱۴

سردار صفاری: کارگزاران آشوب ها به دنبال تامین اهداف غرب بودند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: کارگزاران آشوب های اخیر به دنبال تامین اهداف غرب از جمله اشغال کشور توسط دشمنان بودند.

سردار صفاری که در جمع کارکنان پایگاه دریایی امام علی علیه السلام ندسا- سخن می گفت افزود: هدف از ایجاد کودتای مخملی و آشوب های اخیر حذف ارکان نظام از جمله ولایت فقیه و شورای نگهبان بود.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، وی در سخنان خود با بیان اینکه عزت و ذلت انسان ها در گرو خلوص، تسلیم و عبودیت در پیشگاه الهی است، پیروزی دولت کنونی را نتیجه خواست و اراده الهی خواند و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه در زمان غیبت معصوم(ع) میزان الهی بودن و عبودیت است و ایستادن عده ای در مقابل این حقیقت در واقع ایستادن در مقابل رای و اراده خداوند است.

فرمانده ندسا در ادامه پروژه آشوب ها را سناریوی از پیش تعیین شده آمریکا خواند و با یادآوری واقعه حکومت معاویه در دوران امام علی(ع) خاطرنشان کرد: اگر نیروهای متدین و مومن انقلاب مقاومت نمی کردند و سپاه پاسداران در مقابله با اغتشاشگران وارد عمل نمی شد شاید تاریخ تلخی دوباره تکرار می شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه های رجب، شعبان و رمضان را بهترین زمان برای خودسازی خواند و با برشمردن شاخصه های پاسداری بر تلاش همه جانبه پاسداران در جهت دستیابی به اهداف عملیاتی مشخص شده نیروی دریایی سپاه توسط فرمانده کل قوا تاکید کرد.