آرشیو سه‌شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۵۷
ورزشی
۱۳

پایان ماجرای صمد با صبا نیکخواه با مهرام به میدان می رود

مدیرعامل باشگاه مهرام با تاکید بر اینکه رضایت نامه ای جهت انتقال صمد نیکخواه بهرامی به تیم صبامهر صادر نشده است گفت: تیم بسکتبال مهرام با این بازیکن در تورنمنت بین المللی چین و رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.

امیرمحمد گنجی در گفتگو با مهر اظهار داشت: صمد نیکخواه بهرامی طبق قراردادی که با ما دارد و در فدراسیون بسکتبال هم ثبت شده است بازیکن قانونی تیم مهرام محسوب می شود و تازمانیکه قرارداد یک ساله وی با تیم تمام نشده نمی تواند در تیم دیگری بازی کند.

وی به قرارداد دو طرفه صمد نیکخواه بهرامی و تیم صبامهر اشاره کرد و گفت: اینکه این بازیکن با وجود قرارداد با مهرام اقدام به انعقاد قرارداد داخلی با صبامهر کرده است چیزی که هیچ تاثیری در قراردادش با ما نخواهد گذاشت.

صمد در شرایطی می توانست نسبت به قراردادش با صبامهر پایبند بماند که رضایت نامه ما را در اختیار داشته باشد. رضایت نامه ای که تا امروز کسی درخواست صدور آن را نکرده است!

گنجی یادآور شد: بنابراین صمد نیکخواه بهرامی طبق قرارداد بازیکن مهرام است. این بازیکن پس از بازگشت از فرانسه در تمرینات ما شرکت می کند تیم مهرام را در تورنمنت بین المللی چین که اواخر شهریورماه برگزار می شود و بعد از آن دور جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور همراهی خواهد کرد.