آرشیو سه‌شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۵۷
ورزشی
۱۳

عالمیان جایزه 15هزار دلاری را به خود اختصاص داد درخشش پینگ پنگ باز ایران درپرتغال

نوشاد عالمیان قهرمان مسابقات بین المللی جوانان پرتغال شد.

نوشاد عالمیان نماینده جوان ایرانی حاضر درمسابقات بین المللی پینگ پنگ جوانان پرتغال در شهر مادیرا موفق شد عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره این رقابت ها را از آن خود کند و جایزه نقدی 15هزار دلاری این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

ملی پوش ایران در فینال این رقابت ها موفق شد پینگ پنگ بازی از ژاپن را مغلوب کرده و مدال طلای این رقابت ها را برگردن آویزد.

عالمیان درمرحله نیمه نهایی توانسته بود با نتیجه چهار بر دو «کوهی موریموتو» ی ژاپنی را که رنکینگ 26 جوانان جهان را در اختیار دارد وچندی پیش نوشاد عالمیان را در فینال مسابقات فان چال پرتغال شکست داده بود، ببرد و راهی دیدار پایانی این رقابت ها شود.

عالمیان چند روز پیش درتور حرفه ای فان چال پرتغال که در افزایش رنکینگ جهانی بازیکنان نیز تاثیر داشت، مقابل این حریف ژاپنی با نتیجه چهار بر دو فوتبال مغلوب شد و از کسب نشان طلای این مسابقات بازماند.

براین اساس نماینده جوان ایران که به دعوت فدراسیون جهانی در برنامه ویژه توسعه پینگ پنگ در میان جوانان مناطق مختلف جهان شرکت داشت، توانست در دو دوره مسابقات پیاپی در کشور پرتغال یک نشان طلاو یک نشان نقره را از آن خود کند.