آرشیو سه‌شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۵۷
حوادث
۱۵

کمیته امداد امام خمینی (ره) درخواست کرد نیازمندان واقعی را معرفی کنید

مشاور و مدیرکل دفتر سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی سامانه هوشمند این نهاد را برای دریافت اطلاعات مربوط به نیازمندان واقعی مورد شناسایی خیرین برای کمک به آنان اعلام کرد.

منصور قمشه با اعلام این خبر به خبرنگار کیهان گفت: شماره تلفن 23906 بصورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات نیازمندان، نظرات، پیشنهادات و سوالات مردم است.

وی تاکید کرد: افراد در صورت معرفی نیازمندان از طریق این سامانه، با ارائه دقیق آدرس خانواده های موردنظر شماره پیگیری اعلامی از سوی سیستم را یادداشت کرده تا امکان پیگیری لازم فراهم شود.

قمشه اظهار امیدواری کرد تا از این طریق ضمن دریافت پیشنهادات و اطلاع رسانی از خدمات این نهاد و مشارکت خیرین در برنامه ها و اقدامات کمیته امداد به سوالات و ابهامات موجود در زمینه های حمایتی خانواده های تحت حمایت پاسخ دهد.

گفتنی است شماره پیامک 30003333 و پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به آدرس WWWEMDADIR نیز در زمینه های اعلام شده آماده می باشد. بر اساس خبرهای رسیده مراسم احیاء شبهای قدر از ساعت 03:22 تا 2 بامداد در محل مسجد حضرت ابراهیم (ع) واقع در نمایشگاه بین المللی تهران محل برگزاری جشن رمضان برگزار می شود.