آرشیو چهارشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۸
بازار دیجیتال
۲۵

Brando معرفی کرد

PMP با نمایشگر لمسی 7 اینچی

بازار دیجیتال- شرکت آمریکایی Brando به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار انواع دستگاه های پخش چند رسانه ای قابل حمل معرفی کرده است. این محصول که قابلیت های متفاوتی نسبت به محصولات رقیب دارد، با مدل BM-888 به بازار معرفی شده است و انتظار می رود که نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

BM-888 در واقع محصولی مطابق با سلیقه کاربران امروزی و پیشرفته است و قابلیت های مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار می دهد. مهم ترین ویژگی این محصول در واقع مجهز بودن آن به نمایشگر LCD بزرگ و تمام لمسی است که این روزها برای اغلب کاربران و خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این نمایشگر اندازه ای برابر 7 اینچ داشته و تصاویر را با وضوح 480×800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. در حقیقت این نمایشگر امکان نمایش تصاویر ویدئویی با فرمت HD یا 720 پیکسل واقعی را برای کاربرانش فراهم می کند.

این در حالی است که این PMP دارای خروجی تلویزیون است که امکان اتصال آن را به انواع تلویزیون ها و نمایش تصاویر آن ها را به کاربرانش می دهد.

این محصول که امکان جست وجوی آهنگ ها و فایل ها را دارد، با سیستم عامل های ویندوز 2000، XP و Vista هم سازگار است. BM-888 قابلیت پخش و اجرای فایل های موسیقی با فرمت های mp3، WMA، WAV، FLAC و APE را داشته و فایل های ویدئویی با فرمت های MPEG، RM، RMVB و FLV را هم برای کاربرانش به نمایش می گذارد.

این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه را از طریق کارت های حافظه microSD تا حداکثر 32 گیگابایت دارد. این محصول مجهز به رادیوی FM بوده و امکان ضبط دیجیتالی صدا را هم دارد. جدیدترین محصول شرکت Brando امکان نمایش عکس هایی با فرمت های JPEG، BMP و PNG را هم دارد و فایل های e-Book را هم برای کاربرانش اجرا می کند. این دستگاه که دارای اسپیکر داخلی است، از یک پورت USB نسخه 2 پرسرعت هم بهره می برد.

ابعاد این PMP برابر 11×126×195 میلیمتر بوده و وزن آن به 440 گرم می رسد. شرکت Brando اما تا به حال اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول اعلام و منتشر نکرده است.