آرشیو شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۶۴
فرهنگ و هنر
۱۶

جشن خانه موسیقی شاید برگزار نشود

گروه فرهنگ و هنر: برگزاری جشن دهم خانه موسیقی با نزدیک شدن به روز جهانی موسیقی، در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش فارس، 9 مهر با عنوان روز جهانی موسیقی نامگذاری شده و در این روز در سراسر دنیا برنامه های موسیقایی مختلفی برگزار می شود. در کشور ما نیز خانه موسیقی تنها نهادی است که با برگزاری جشن خانه موسیقی به مناسبت سالگرد تاسیس خود این روز را جشن می گیرد که البته طی یکی دو سال گذشته به واسطه همزمانی این روز با ماه مبارک رمضان این جشن به تاریخ دیگری موکول شده است.

بنا بر این گزارش، برگزارکنندگان این جشن 9 دوره را با همه کمی و کاستی ها به صورت مرتب برگزار کرده و حتی 2 دوره گذشته این جشن طی یک هفته برپا شده است، اما امسال با توجه به نزدیک شدن به مهرماه، هنوز برنامه مشخصی برای برگزاری دوره دهم ارائه نشده و تنها دبیر این دوره مشخص شده است.

حمیدرضا نوربخش عضو هیات مدیره خانه موسیقی و دبیر جشن دهمین سال تاسیس خانه موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی فارس درخصوص چند و چون برگزاری این دوره از جشن خانه موسیقی گفت: هنوز مدیریت تصمیم به برگزاری نگرفته و به احتمال زیاد جشن دهم برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت هیات مدیره خانه موسیقی به واسطه سفر بعضی اعضا و نیز تعطیلی تابستانی، هنوز تشکیل جلسه نداده و بر این اساس همچنان تکلیف برگزاری جشن دهم خانه موسیقی مشخص نیست.

دبیر دهمین جشن خانه موسیقی با بیان این که اولین جلسه هیات مدیره هفته آینده تشکیل می شود، بیان کرد: بعد از گذشت 2 ماه اولین جلسه هیات مدیره، هفته آینده تشکیل می شود و در این جلسه، مشخص می شود که این جشن برگزار خواهد شد یا نه اما به عقیده من اگر مدیریت تصمیم به برگزاری بگیرد قطعا در تاریخ 9 مهر نخواهد بود. نوربخش در خاتمه خاطرنشان کرد: این تصور شخصی بنده است که شاید جشن دهم خانه موسیقی برگزار نشود اما شاید دوستان تصمیم به برگزاری بگیرند.