آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۱۰
ورزشی
۳۱

چهره

سوریان مدالش را به احمدی نژاد تقدیم کرد

حمید سوریان، ملی پوش کشتی فرنگی ایران روز پنجشنبه چهارمین مدال طلای جهان خود را به محمود احمدی نژاد اهدا کرد.

در این دیدار که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد حمید سوریان طی سخنانی مدال طلای رقابت های جهانی دانمارک را به تمامی ایثارگران و محمود احمدی نژاد اهدا کرد. در این دیدار احمدی نژاد نیز از دلاورمردی های حمید سوریان در رقابت های جهانی دانمارک تقدیر و تشکر کرد و برای وی در رقابت های آینده آرزوی موفقیت کرد. سوریان که در بازی های المپیک ناکام مانده بود، در رقابت های جهانی دانمارک تک مدال طلای ایران را به دست آورد. قرار است این مدال در موزه ریاست جمهوری به نمایش گذاشته شود. در این مراسم هیچ کدام از مسوولان فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی شرکت نکرده بودند و فقط مسوولان سیاسی و ورزشی شهرستان ری حضور داشتند.

رائول رکورددار بیشترین بازی با پیراهن رئال شد

رائول در دیدار چهارشنبه لیگ قهرمانان مقابل المپیک مارسی 709 امین بازی خود را با پیراهن رئال در تمامی رقابت ها انجام داد و رکورد بیشترین حضور با پیراهن رئال را از آن خود کرد.

کاپیتان سفیدها پیش از این رکوردهای بسیاری را جابه جا کرده و اکنون نوبت آن رسیده که از مانوئل سانچیس پیشی بگیرد و رکورددار بیشترین بازی در رئال شود. او ماه گذشته از نظر تعداد بازی در لیگ سانچیس را پشت سر گذاشت و حالااز نظر میزان حضور در تمامی رقابت ها با پیراهن رئال شماره یک باشگاه شده است. او می خواهد به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد و قهرمانی های بیشتری کسب کند. رائول بهترین گل زن تاریخ لیگ قهرمانان با 65 گل است. او همچنین بهترین گل زن تیم ملی اسپانیا با 44 گل به شمار می رود. او بهترین گل زن رئال در لیگ (با 216 گل) و در تمامی رقابت ها (با 315 گل) است.