آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۱۰
ورزشی
۳۱

گروه A

بایرن بدشانس بود

بایرن مونیخ 0 – 0 یوونتوس

در حساس ترین دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان دو تیم بایرن مونیخ و یوونتوس در ورزشگاه آلیانس آرنا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بایرن که در هفته اول رقابت ها مکابی هایفا را با سه گل شکست داده بود، نتوانست در زمین خود بعد از 90 دقیقه از پس یووه برآید.یوونتوس نیز که قبل از آغاز رقابت ها انتظار زیادی از آنها می رفت بعد از تساوی ناامید کننده 1 – 1 در هفته اول مقابل بوردو در این بازی نیز نمایش چندان خوبی نداشت و اکنون بعد از دو هفته تنها 2 امتیاز کسب کرده و پایین تر از بوردو در رده سوم قرار دارد.

بوردو 1 – 0 مکابی هایفا بوردو که در دیدار هفته اول خود یک امتیاز از یوونتوس گرفته بود، در این هفته موفق شد در دقایق پایان بازی مکابی هایفا را شکست دهد.بوردو در این بازی در دقیقه 83 روی ارسال گرگوری سرتیک و ضربه سر زیبای مایکل سیانی مدافع خود به گل رسید و همین تک گل سه امتیاز شیرین را برای این تیم فرانسوی به ارمغان آورد. در دقیقه 88 بازی نیز بارام کایال هافبک مکابی به دلیل خطای خشن با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد.بوردو با این پیروزی چهار امتیازی شد و در دره سوم جدول قرار گرفت.به نظر می رسد مکابی شانسی برای صعود نخواهد داشت.