آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۱۰
بازار دیجیتال
۲۶

عرضه نسل جدید مانیتور های LED ال جی

بازار دیجیتال- ال جی الکترونیکس اقدام به ارائه مانیتور های LED از سری W86 کرده است. این سری از مانیتورهای ال جی که از صفحه بسیار نازکی به ضخامت در حدود 2 سانتی متر برخوردار است با ظاهری لوکس و زیبا بر روی میز هر کاربری بسیار خود نمایی می کند.

نکته جالب آن است که در ساخت سری مانیتور W86 ال جی هیچ استفاده ای از جیوه نشده تا این مانیتور سازگاری فراوانی با محیط زیست داشته باشد.

کنتراست 1 به 2.000.000 در این سری از مانیتورهای ال جی تصویری مطلوب را در برابر دیدگان کاربر قرار می دهد؛ به طوری که تصاویر، عکس ها، فیلم ها، با شفافیت زیادی قابل رویت است.

ترکیب زیبا و مناسب رنگ ها در طراحی بدنه و مصرف کم انرژی از مانیتورهای سری W86 ال جی، مانیتوری با قابلیت ساخته است. مانیتورهای سری W86 ال جی به دلیل بهره گیری از تکنولوژی

Auto Bright می تواند نور صفحه را با نور محیط سازگار نماید. نکته دیگر آنکه فن آوری های fün وSmart Package همچنین زمان پاسخ دهی 2 میلی ثانیه، این سری از مانیتورها را برای دیدن فیلم و بازی های رایانه ای بسیار ایده آل ساخته است.

مانیتورهای سری W86 ال جی با رزولوشن بسیار بالای p1080×1920 یک مانیتور Full HD بوده و شما می توانید تصاویر را با کیفیت واقعی Full HD ببینید. نکته دیگر آن است که دارا بودن دو پورت HDMI در این مانیتور این امکان را فراهم می کند تا به دستگاه های جانبی مانند Blue Rayیا کنسول های بازی متصل شود.

گفتنی است مانیتور های ال جی با ضمانت و گارانتی معتبر توسط شرکت مادیران در سراسر ایران به مشتریان عرضه می شود.