آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۱۰
بازار دیجیتال
۲۶

ازگوشه و کنار

Brando عرضه کرد
هدست بلوتوث خورشیدی

بازار دیجیتال- این روزها اخبار زیادی درباره اثرات مضر هدست های بلوتوث روی کاربران و حتی محیط زیست شنیده می شود. این در حالی است که تمایل کاربران مختلف برای استفاده از این ابزارهای دیجیتال هر روز بیشتر هم می شود.

با این اوصاف موضوع این امواج و اثرات مضر می تواند به مرور زمان نگران کننده شوند. در همین حال شرکت هنگ کنگی Brando اعلام کرده است که محصول جدیدی را که مبتنی بر تکنولوژی سازگار با محیط زیست است، به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول جدید در واقع یک هدست بلوتوث مبتنی بر انرژی خورشیدی است و درست به همین دلیل هم با محیط زیست سازگاری دارد. این هدست روی بدنه بیرونی خود سلول های خورشیدی دارد که می توانند انرژی را از اشعه خورشید گرفته و در خود ذخیره کنند.

این هدست مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی هم هست و از تکنولوژی کاهش صداهای زاید محیطی هم بهره می برد. این محصول در هر بار شارژ امکان کار مداوم تا 5 ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

شرکت Brando اعلام کرده است که این هدست خورشیدی را به تازگی و با قیمت 99/59دلار به بازار عرضه کرده و به فروش می رساند.

لپ تاپ ارزان قیمت DELL

بازار دیجیتال- مدل Studio 1537 به عنوان لپ تاپ ارزن قیمت و پرفروش DELL در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام زیگورات، یکی از عرضه کنندگان لپ تاپ های این برند در بازار داخلی، این لپ تاپ دارای ویژگی هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Dual Core 2.0 GHz، 2MB، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 250 گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ تاپ نیز 15.4WXGA است.

این لپ تاپ به کارت گرافیکATI Video HD 3450، چهار پورت USB، بلوتوث، کارت خوان و... مجهز است و با قیمت 890هزار تومان به فروش می رسد.