آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۱۰
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی سایت

آشپز آنلاین

بازار دیجیتال- معرفی سایت امروز یک سایت خوشمزه است برای کسانی که به آشپزی علاقه خاصی دارند. در حال حاضر سایت های زیادی در زمینه آموزش آشپزی فعالیت می کنند، یکی از این سایت ها سایت آشپز آنلاین به آدرس www.ashpazonline.com است.

طراحی سایت کمی شلوغ به نظر می رسد. آموزش غذاهای گوناگون به صورت جعبه های مربع شکل در سمت چپ صفحه دیده می شود. غذاهای گوشتی، دریایی، خوراک ماکارونی، خوراک مرغ و پرنده، خوراک ساده، خورشت ها، سوپ و سالاد، ساندویچ و پیتزا، دسر و مربا، نان و شیرینی، نوشیدنی ها، غذاهای گیاهی و... از جمله موارد آموزشی است که علاقه مندان به آشپزی می توانند از آن استفاده کنند.

بخش غذاهای کودکان نیز از بخش هایی است که می تواند برای کسانی که در مشتاق کردن کودکان خود به غذا خوردن مشکل دارند کمک کند. با انتخاب این صفحه، پنجره ای پیش روی شما باز می شود که در آن لیستی از غذاهای گوناگون مناسب با ذائقه کودکان وجود دارد. از جمله این غذاها می توان به ساندویچ خوشمزه برای مدرسه، کرم شکلاتی برای بچه ها، سمبوسه برای کودکان، شیرینی زمستانی و... به همراه طرز تهیه آن اشاره کرد. اضافه کردن غذا هم از دیگر بخش های جالب این سایت است به طوری که اگر شما غذای خاص و جالبی داشته باشید می توانید به آن اضافه کنید تا دیگران نیز از آن هم استفاده کنند.

نکات خانه داری، تالار گفتمان، پیشنهاد سرآشپز، بحث آشپزی، فروشگاه و... از دیگر بخش های خواندنی این سایت است.