آرشیو شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۸۷
اقتصادی
۴

آغاز اجرای طرح ملی بیمه روستاییان آغاز شد

بیمه ایران در پی توافق به عمل آمده فی مابین شرکت پست بانک ایران و شرکت سهامی بیمه ایران طرح ملی بیمه روستائیان را آغاز کرد.

حمیدی، رئیس کمیته راهبردی این طرح با اعلام این خبر گفت: طی ماه های گذشته جلسات کارشناسی این طرح با حضور تعدادی از مدیران ذیربط در بیمه ایران، نمایندگان بیمه ایران و نمایندگان دفاتر روستایی ICT برگزار شد و زیرساخت ها تهیه و کارشناسی های فنی و تدارکاتی به عمل آمد و از اوائل سال جاری ابتدا در استان گلستان و سپس در سه استان دیگر اجرای آزمایشی آن آغاز شد.

عضو هیئت مدیره بیمه ایران تصریح کرد: در طرح ملی بیمه روستائیان که برای اولین بار توسط بیمه ایران طراحی و به اجرا درآمده است، نمایندگان بیمه ایران و دفاتر پست بانک ایران به صورت مشترک از طریق اینترنت بیمه نامه های آتش سوزی، حوادث روستایی، اتومبیل و مسئولیت را در اختیار روستائیان قرار می دهند و روستائیان می توانند با مراجعه به دفاتر روستایی ICT (پست بانک) هر یک از بیمه نامه های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: مراحل آموزشی و زیرساخت های لازم برای سراسر کشور در حال اجرا است و به محض اعلام از سوی کمیته راهبردی فروش بیمه نامه روستایی در تمامی کشور به صورت سراسری آغاز خواهد شد.