آرشیو شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۸۷
اخبار
۳

گردشگران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور:مردم اروپا و آمریکا به دروغ پردازی های رسانه های غربی گوش نمی دهند

کیش- خبرنگار کیهان:گردشگران خارجی و ایرانیان مقیم اروپا و آمریکا گفتند: مردم آمریکا و اروپا دستیابی به انرژی هسته ای را حق ایران می دانند و دیگر به دروغ پردازی های رسانه های غربی گوش نمی دهند.

چند تن از گردشگران از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا، کانادا و ایرانیان مقیم سوئد، دانمارک، هلند، انگلیس، آمریکا و فرانسه که از شهرهای مختلف ایران دیدار کرده اند در سفر به جزیره کیش به خبرنگار ما گفتند: اخبار مربوط به ایران و آمریکا بسیاری از مردمی که اهل سیاست نبوده اند را سیاسی کرده است. این اخبارها آن قدر داغ و پرشور از رسانه ها پخش می شود که مردم تحت تاثیر قرار می گیرند. این گردشگران که در کمال آرامش و امنیت از شهرهای مختلف از جمله اصفهان، همدان، رشت، مشهد و خرمشهر دیدار کرده بودند گفتند: تمام دروغ پردازی ها درباره اینکه شهرهای ایران توسط پلیس و نیروهای امنیتی اداره می شود و خیابان های آنها پر از نیروهای امنیتی است فتنه و فریبی از سوی بدخواهان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

آنان اظهار داشتند: در دنیا همواره کسانی که حرف حق را می زنند پیروز هستند و ما اطمینان داریم که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای پیروز است. براساس همین گزارش ایرانیان مقیم امارات از پایداری هیئت مذاکره کننده هسته ای ایران تقدیر و تشکر کردند و اعلام داشتند: این پایداری سبب عزت و غرور ملی ایرانیان شده است و ما افتخار می کنیم که ایرانی هستیم.