آرشیو شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۸۷
ورزشی
۱۳

هفته دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال صبامهر شکست خورد، مهرام به زحمت پیروز شد

دومین هفته رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران با پیشتازی تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام همراه بود.

دومین هفته رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران روز پنج شنبه هفته گذشته با انجام سه دیدار برگزار شد و طی آن تیم های مهرام تهران، شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام حریفان خود را شکست دادند.

در کاشان، تیم توزین الکتریک این شهر میزبان تیم قدرتمند مهرام تهران بود که در پایان تیم مهرام توانست در رقابتی نزدیک با نتیجه 75 بر 71 حریف خود را شکست دهد. در این رقابت که تیم توزین الکتریک از حمایت تماشاچیان و مسئولان این شهر در سالن کتابچی کاشان برخوردار بود، در کوارتر نخست از حریف خود پیش افتاد؛ اما، در ادامه اگرچه با فاصله اندک، کوارترهای بعدی را به قهرمان سال پیش رقابت ها واگذار کرد.

تیم توزین الکتریک اگرچه برای نخستین بار است که در رقابت های سوپرلیگ حضور یافته و دو باخت در کارنامه خود دارد، اما بازی های خوب و زیبایی را تاکنون به نمایش گذاشته است.

در دومین دیدار روز پنجشنبه که به صورت مستقیم نیز از رسانه ملی پخش شد، تیم شهرداری گرگان در این شهر میزبان تیم صبامهر قزوین بود. در این دیدار تیم گرگانی در مقابل چشمان تماشاگران خود خوب درخشید و توانست با نتیجه 77 بر 64 حریف خود را شکست دهد. بدین ترتیب هر دو تیم گرگانی و قزوینی در پایان هفته دوم یک پیروزی و یک شکست در کارنامه خود دارند.

در بندر امام نیز تیم پتروشیمی این شهر برابر لوله A.S شیراز پیروز بود. تیم پتروشیمی بندرامام در این رقابت توانست با نتیجه 88 بر 71 حریف خود را شکست دهد و همچنان با دو پیروزی از دو بازی همچون تیم مهرام از جمله صدرنشین های این دوره از رقابت ها باشد.

همچنین براساس برنامه های از پیش اعلام شده قرار بود تیم های دانشگاه آزاد و ذوب آهن به همراه تیم های پاسارگاد شیراز و هیات شهرکرد به مصاف هم روند که این دیدارها به دلیل حضور تیم دانشگاه آزاد در رقابت های دانشجویان جهان در ایتالیا لغو شد.

این در حالی است که در تیم شهرکردی نیز سه بازیکن دانشجو قرار داشت که به صورت قرضی همراه تیم دانشگاه آزاد به ایتالیا رفته اند.

نوربخش، مسئول رقابت های لیگ بسکتبال در این خصوص گفت: برنامه رقابتهای این چهار تیم مشخص نیست و قرار است در روزهای آتی با نشست کمیته مسابقات اعلام شود.