آرشیو پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۰۴
اخبار کشور
۳

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در خبرگزاری فارس:رسانه های ما باید رکن استمرار انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی باشند

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: رسانه های ما باید رکن استمرار انقلاب اسلامی و رکن چهارم نظام مردم سالاری دینی باشند.

محمدعلی رامین در جمع کارکنان خبرگزاری فارس گفت: فتنه هایی که امروز می بینید ناشی از 20 سال جریان سازی هایی است که برخی افراد شاخص و برجسته و مدعی پیروی از امام خمینی«ره» انجام داده اند.

وی تصریح کرد: آن ها کلید واژه «عدالت» را به «توسعه»، «مستضعفین» را به «قشر آسیب پذیر» و «مستکبرین» را به «قدرت های جهانی» تبدیل کردند، تا امروز بتوانند زیر پرچم قدرت های جهانی علیه ولی فقیه زمان موج آفرینی کنند.

رامین ادامه داد: این افراد به همت و مدیریت استکبار جهانی که به آن قدرت های جهانی می گویند مابقی کلید واژه های قرآنی امام خمینی (ره) را نیز از ما گرفتند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در میان کارکنان خبرگزاری فارس خبرگزاری را رسانه ای ارزشمند خواند و گفت: حضور در خبرگزاری فارس را جزو نکات مثبت پرونده زندگی خود تلقی می کنم که توانستم در چنین روزی در جمع کارکنان فارس حاضر شوم و با آن ها نماز بخوانم و به شما بگویم که سیستم امام خمینی را که امت و امامت است، احیا کنید و بدانید که اگر امروز بعد از 22 سال که از دوران دفاع مقدس می گذرد رزمندگان دفاع مقدس را تکریم، تجلیل و تعظیم می کنیم و هرچه این کار را بکنیم باز هم کم است؛ در عرصه رزم فرهنگی و جهاد رسانه ای نیز هر کسی این مفاهیم عالی را احیا کند و در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن، تهاجم کند، با پرچمداری نائب امام زمان، موجب پیروزی جهانیان در مقابل مستکبران خواهد بود.

وی افزود: یکی از وظایفی را که برای خودم تعریف کردم این است، به جای این که در دفتر کارم بنشینم تا دیگران به دیدار من بیایند، خودم به دیدار رسانه ها بروم و به آنها بگویم برای همه کارهای خوبتان دستبوس شما هستم و رسانه ها می توانند رکن استمرار انقلاب اسلامی و رکن چهارم نظام مردم سالاری دینی باشند.