آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۱
بازار دیجیتال
۲۶

Casio عرضه می کند

دوربینی با طراحی جالب و مقاوم در برابر شرایط سخت

بازار دیجیتال- یک محصول جدید و منحصر به فرد به تازگی به بازار پررونق انواع دوربین های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه شده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین عکاسی است که انتظار می رود مورد توجه کاربران و خریداران زیادی هم قرار بگیرد.

این دوربین جدید آخرین محصول شرکت بزرگ Casio است که در ماه نوامبر گذشته برای اولین بار به بازار معرفی شده است. این دوربین که با مدل EX-G1 به بازار معرفی شده است، در دسته دوربین های عکاسی سری Exilim این شرکت قرار می گیرد.

دوربین مدل EX-G1 درست به همین دلیل هم در دسته دوربین های بسیار باریک بازار قرار می گیرد و به گونه ای طراحی شده است که برای عکاسی در هر شرایط حتی شرایط بسیار سخت هم مناسب باشد. با این همه اما طراحی این دوربین آنقدر جالب و متفاوت هست که بتواند نظر کاربران فانتزی دوست را هم به خودش جلب کند.

بدنه این دوربین بسیار مقاوم بوده و از دو لایه استیل به اضافه یک پوشش پلی استری ساخته شده است. به این ترتیب این دوربین در برابر ضربه هایی تا حداکثر سقوط از فاصله 7 فوتی یا یخ زدگی تا دمای حداکثر 14 درجه فارنهایت یا منفی 10 درجه سلسیوس کاملامقاومت می کند.

این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر 1/12 مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا 3 برابر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به 35مگابایت می رسد.

کاربران این دوربین اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت های حافظه SD و SDHC دارند.

جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال شرکت Casio مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه 5/2 اینچ است که تصاویر را با وضوح 240×960 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد.

این دوربین با ضخامت بدنه 8/0 اینچی قابلیت فیلمبرداری با سرعت 30 فریم در هر ثانیه و وضوح تصویر 480×848 یا 480×640 پیکسل را هم به کاربرانش می دهد.

این دوربین عکاسی دیجیتال که در دو رنگ مشکی و قرمز طراحی و تولید شده، قرار است از فصل کریسمس و با قیمتی برابر 299 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.