آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۱
بازار دیجیتال
۲۵
روی خط

نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی آغاز شد

دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (ایران تلکام) صبح دیروز با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات افتتاح شده و تا سوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش «ایسنا»، نمایشگاه ایران تلکام که یکی از بزرگ ترین رویدادها و گردهمایی های مخابراتی کشور به شمار می رود، با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارتخانه ها و ارگان های ذی ربط برگزار می شود.

یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه تبادل اطلاعات متخصصان، مدیران و کارشناسان بخش های دولتی و خصوصی و دست اندرکاران این صنعت است که گروهی از بازدیدکنندگان تخصصی برای مشاهده و آشنایی با آخرین فن آوری ها و تولیدات صنعت و مخابرات و ارتباطات کشور و جهان در نمایشگاه حضور دارند.

دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در فضایی به وسعت تقریبی 16هزار و 500 متر مربع برگزار می شود که در آن 154 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 46 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان از 10 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فن آوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.

امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، سوئد، فرانسه، فنلاند و هند از شرکت کنندگان خارجی این نمایشگاه هستند. نمایشگاه ایران تلکام 2009 از امروز تا 3 آذرماه از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان بوده و قرار است همزمان با نمایشگاه، همایش های تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط دست اندرکاران و کارشناسان مربوطه برگزار شود.