آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - از ساکنان: بعضی از رانندگان در خیابان سیزدهم بخارست (احمد قصیر) از دوبله گذشته سه ردیفه پارک و راهبندان ایجاد می کنند از راهنمایی و رانندگی منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

تلفن به خط ارتباطی: فرزند معلولم در یکی از مراکز بهزیستی تهران آموزش می بیند. هزینه ثبت نام معلولان در این مراکز تا دو سال قبل30 هزار تومان در ماه بود که ابتدا به50 هزارتومان ودر تاریخ88/7/26 به80 هزارتومان افزایش یافته است که از معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی باید پرسید آیا این افزایش توجیهی دارد و در شرایطی که دولت حمایت از محرومان را در راس برنامه هایش اعلام کرده است از معلولان جسمی و روحی محرومتر چه قشری در جامعه وجود دارد که با آنان چنین رفتاری می شود؟

شهرری - یک شهروند: از نویسندگان و مجریان برنامه های صدا و سیما انتظار می رود در سخنانشان مطالبی عنوان کنند که واقعیت داشته باشد. به طور مثال گوینده اخبار رادیو چندی پیش گفت: با توجه به مشترکات تاریخی و فرهنگی ایران و ونزوئلا، من با اینکه موافق دوستی کشورمان با ونزوئلاهستم اما بالاغیرتا میان ما و آنها چه مشترکات تاریخی و فرهنگی از قبیل دین و زبان مشترک وجود دارد؟ و یا گوینده دیگری در برنامه اخبار14 رادیو ادعا کرد آمریکا تنها کشوری در جهان است که در آن بیمه تکمیلی درمان برای تمامی شهروندانش وجود ندارد! حال آنکه امثال من در ایران فراوانند که بیمه تکمیلی ندارند.

شیراز - یک شهروند: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها به نظر من چنان موجب گرانی خواهد شد که حتی دولت هم به عنوان مجری طرح موفق به مهار آن نخواهد شد!

تهران - یک شهروند: دعوای دولت و شهرداری چرا باید تا آنجا ادامه پیدا کند که دود ناشی از آن به چشم مردم برود؟ مسافرین مترو هر روز با مشکلات جدیدی مواجه می شوند. روز دوشنبه ساعت10/30 مورخ88/9/2 قطار علم و صنعت به صادقیه در ایستگاه فدک خراب شد به گونه ای که همه مسافران را پیاده کردند، به راستی تقصیر مردم چیست؟

اصفهان - محمود بلیغیان: ایستگاه های عوارضی متعدد بزرگراه اصفهان، نطنز، به کاشان و قم از هر اتومبیل در هر ایستگاه و در هر مرحله مبلغ پنج هزارریال معادل پانصد تومان به عنوان عوارض عبور می گیرند که بسیار زیاد و ناعادلانه به نظر می رسد لذا تقاضای تجدید نظر و کاهش این عوارض ها را داریم.