آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۶

فرمانده سپاه امام رضا (ع):رویکرد ما توانمند سازی بسیج و سپاه در برابر تهدیدات جنگ نرم است

مشهد - خبرنگار رسالت:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: رویکرد ما امروز در سپاه امام رضا (ع) و بسیج توانمند سازی نیروها در برابر تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

سردار غلامرضا احمدی گفت: با توجه به تغییر تهدیدات دشمنان نسبت به نظام از حوزه جنگ سخت به حوزه جنگ نرم و سخنان چند سال اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی... ما را برآن داشت که در تدوین برنامه های خود تغییر رویکرد داشته باشیم. وی عنوان کرد: ما پاسدار انقلاب هستیم و تکلیفمان را رهبری مشخص می کند لذا باید خود را با نظر رهبری تطبیق دهیم. سردار احمدی ادامه داد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس انجام وظیفه کردیم امروز هم منطبق با نیازها و ادبیات جنگ نرم باید خود را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته رویکرد ما در برنامه های هفته بسیج پاسخگویی درحوزه دفاع سخت و ایست و بازرسی و آموزشهای تخصصی این حوزه بود افزود: اما امسال رویکرد برنامه های این هفته توانمند سازی بسیج و سپاه برای دفاع در برابر جنگ نرم است. سردار احمدی افزود: در این رابطه بخشی از فعالیتهای فرهنگی در زمینه عمق بخشی دینی، فکری و معنوی است و بخش دیگر آن تامل در خدمت رسانی به مردم در قالب بسیج سازندگی و تیم های پزشکی است.

وی در رابطه با شاخص های دفاع نرم اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم به دنبال نفوذ از راه های اعتقادی مردم، تاثیرگذاری بر فرهنگ مقاومت و عوامل پیروزی انقلاب و دفاع و... است که ما باید با شاخصه های دینی و معنوی بر ضد فعالیتهای او عمل کرده و جنگنرم دشمن را خنثی کنیم.