آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۴

مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل:تاکسی های اردبیل هر سه ماه یکبار معاینه فنی می شوند

اردبیل-خبرنگاررسالت:

مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل گفت: تاکسی های شهر اردبیل هر سه ماه یک بار مورد معاینه فنی قرار می گیرند.

علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این معاینه برای خودروهای شخصی سالی یک بار انجام می گیرد و تاکسی ها به دلیل تردد روزانه در سطح شهر و جابجایی مسافران نیاز دارند در کمترین زمان مورد معاینه فنی و سلامتی تردد قرار گیرند.

وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر اردبیل در کاهش نرخ معاینه فنی خودروهای عمومی نظیر تاکسی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ معاینه فنی خودرو از5 هزار و200 تومان به4 هزار و200 تومان سبب رغبت بیشتر صاحبان خودرو های عمومی برای انجام معاینه فنی خودرو خواهد شد.

مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل با بیان این که تاکسی ها سه برابر بیشتر از خودروهای شخصی مورد معاینه فنی قرار می گیرند افزود: انتظار می رود مراکز فنی خودرو نیز کیفیت ارائه خدمات خود را افزایش بدهند.

ابراهیمی در ادامه به تصویب نرخ سرویس مدارس در شورای اسلامی اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: این مصوبه ما را از بلاتکلیفی نجات داده و مبلغی که برای تاکسی ها برای خدمات رسانی به عنوان سرویس مدارس تعیین شده بر اساس مسافت و طی مسیر است که امسال نیز متناسب با سال قبل بازبینی شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل ادامه داد: رانندگان خودروی سواری تاکسی، ون و مینی بوس موظف هستند قیمت جدید مصوب را اعمال کنند و هیچ راننده ای حق اضافه دریافت را ندارد.

وی در مورد سوار کردن خارج از ظرفیت خودرو نیز گفت: به تمام رانندگان ابلاغ شده سرویس مدارس حق اضافه سوار کردن بیش از ظرفیت را برای کرایه بیشتر ندارند و در صورت مشاهده برابر آیین نامه انضباطی و قانونی برخورد

خواهد شد.