آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۸۲
صفحه اول
۱

اطلاعیه موسوی عامل اصلی بروز اغتشاش در روز دانشجو بود

استاندار و رئیس شورای تامین استان تهران با بیان این که اطلاعیه میرحسین موسوی عامل اصلی بروز اغتشاش و بی نظمی روز دانشجو بود، گفت: مردم در محافل مختلف از ما می پرسند دلیل ادامه این رفتار و اصرار بر بی قانونی از سوی آقای موسوی چیست و وی از جان ما چه می خواهد؟

مرتضی تمدن در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: متاسفانه جریان فتنه ای که پس از انتخابات سعی کرده از روزهای مهم و انقلابی به نفع اهداف دشمن پسند بهره برداری کند، خواست روز 16 آذر را نیز به نفع جریان دشمنان انقلاب مصادره نماید اما هوشیاری دانشجویان متعهد و انقلابی باعث ناکامی فتنه انگیزان شد. وی در ادامه گفت: جریانی به بهانه حمایت از موسوی خود را پشت سر او پنهان کرده و موسوی هم با سکوت عمدی در برابر انحرافات و صدور اطلاعیه های سوال برانگیز و تحریک کننده، به کمک جریان فتنه آمده است.

استاندار تهران با تاکید بر این که رفتارهای سوال برانگیز و مغایر با منافع ملی موسوی علت ریزش شدید حامیان او است، افزود: رسانه های بیگانه و ضدانقلاب از یک سو و برخی گروه های مسئله دار داخلی با سردمداری موسوی تلاش کردند مخالفان نظام و امام را به صحنه 16 آذر بکشانند اما به لطف هوشیاری دانشجویان متعهد و انقلابی، اجازه عرض اندام به آنها داده نشد.