آرشیو چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۷۶
بورس کالا
۱۴

در نوزدهم دی ماه جاری صورت می گیرد

برگزاری همایش نقش بورس کالادر اصلاح ساختار اقتصادی بخش کشاورزی

گروه بورس کالا- همایش «نقش بورس کالادر اصلاح ساختار اقتصادی بخش کشاورزی» نوزدهم دی ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، بررسی وضعیت موجود و تبیین زمینه های گسترش همکاری بورس کالاو فعالان و متولیان بخش های کشاورزی و بازرگانی به منظور کمک به اصلاح ساختار اقتصادی بخش کشاورزی و بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های یکدیگر، یکی از اهداف اصلی این همایش است.

همچنین ارائه رهیافت ها و راهکارهای افزایش تعامل و همکاری سیاست گذاران و فعالان مرتبط با بخش کشاورزی و بازرگانی و بورس کالای ایران و شناسایی و تبیین ظرفیت های بورس و نقش آن در بهبود نظام بازار محصولات کشاورزی از اهداف دیگر این همایش است.

بر اساس این گزارش، به منظور برپایی هرچه بهتر و تحقق هر چه بیشتر اهداف این همایش، در ستادی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی، کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک کشاورزی، مجمع حمایت از تشکل های بخش کشاورزی و مجمع خبرگان این بخش، طی ماه های اخیر در خصوص محورهای همایش و موضوعات قابل طرح در آن، بررسی و تبادل نظرهایی صورت گرفته و تصمیم های لازم اتخاذ شده است.

همچنین در این همایش کارگاه های آموزشی برای آشنایی فعالان و متولیان بخش کشاورزی با نحوه دادوستد در بورس و قراردادهای آتی برگزار خواهد شد.