آرشیو دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸، شماره ۲۷۶۲
سیاسی
۲

رونمایی نسل جدید ماهواره ملی در دهه فجر

گروه سیاسی: رئیس ستاد مرکزی دهه فجر رونمایی از نسل جدید ماهواره ملی را از جمله اقداماتی برشمرد که در ایام دهه فجر به اجرا درمی آید.

به گزارش ایسنا، محمدحسین زارع همچنین با اشاره به این که کسانی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند، برای ابراز ارادت به امام(ره) می آیند و می خواهند پا جای پای شهدای انقلاب اسلامی بگذارند، گفت: نه ستاد دهه فجر، نه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نه علاقه مندان نظام، هیچ یک اجازه نمی دهند در این مراسم حاشیه سازی شود، به نحوی که امنیت راهپیمایان به خطر بیفتد.

زارع با یادآوری این که 22 بهمن یک روز ملی است، اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم دهه فجر نه بنا دارد نماد و رنگی را حذف کند و نه این که مسیر راهپیمایی را تغییر دهد. وی در ادامه اظهار کرد: امسال مطابق معمول همه ساله در ساعت 21 شامگاه 21 بهمن مراسم «بانگ تکبیر» به صورت همزمان و سراسری در تمامی نقاط کشور برگزار می شود. زارع همچنین درباره میزان اعتبارات هزینه شده برای این ایام خاطرنشان کرد: مسلما بدانید اعتبار برگزاری مراسم دهه فجر در کل کشور از برگزاری 6 یا 7 مسابقه فوتبال کمتر است. اعتبار ما برنامه ای و بودجه ای نیست و از هزینه های روزانه است.