آرشیو شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۶۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

هفته شانزدهم لیگ بسکتبال ناکامی مسافران در روز خوش میزبانان

در روزی که تمام مسافران رقابت های لیگ برتر بسکتبال متحمل شکست شدند تیم های صبامهر، ذوب آهن و توزین الکتریک به عنوان میزبان دیدارهای هفته شانزدهم صاحب برتری شدند.

هفته شانزدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه با انجام 3 دیدار برگزار شد. در دیدارهای برگزار شده این هفته از رقابت ها، صبامهر در حضور تماشاگران خودی مقابل لوله a.s شیراز صاحب برتری شد.

شاگردان اصفهانی فرزاد کوهیان پس از کسب نتیجه تساوی در وقت قانونی مسابقه، موفق شدند در وقت اضافه بازیکنان شهرداری گرگان را با حداقل اختلاف امتیاز از پیش رو بردارند. تیم توزین الکتریک هم در این هفته از رقابت ها با 14 اختلاف امتیاز هیئت بسکتبال شهرکرد را از پیش رو برداشت. همزمان با این دیدار، کانون هواداران بسکتبال کاشان در این شهر افتتاح شد.

نتیجه کامل دیدارهای برگزار شده در این هفته از رقابت ها به شرح زیر است:

¤ صبامهر قزوین 92- لوله s.a شیراز 87

¤ ذوب آهن اصفهان 96- شهرداری گرگان 95

(این دیدار در وقت قانونی با تساوی 85 بر 85 به پایان رسید)

¤ توزین الکتریک کاشان 90- هیئت بسکتبال شهرکرد 76

در چارچوب این هفته از مسابقات دیدار دانشگاه آزاد به دلیل اعلام کناره گیری پاسارگاد (تراست) شیراز برگزار نشد. ضمن اینکه به دلیل حضور مهرام در رقابت های بین المللی جام شیخ راشد دبی، دیدار این تیم مقابل پتروشیمی بندر امام به تعویق افتاد.

در پایان این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم مهرام همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند. جدول رده بندی این رقابت ها به این شرح است:1- مهرام تهران (30 امتیاز)، 2-ذوب آهن اصفهان (30 امتیاز)، 3- صبامهر قزوین (26 امتیاز) و...