آرشیو شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۵
ورزشی
۲۴

فوتبال اروپا

رویارویی اجباری تری و بریج در انگلیس

مسابقات فوتبال باشگاهی در کشورهای مختلف اروپایی امشب پیگیری می شود. در انگلیس در مورد توجه ترین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ، چلسی صدرنشین پیکارها از منچسترسیتی پذیرایی می کند. از آنجا که اخیرا بین جان تری، مدافع وسط و کاپیتان چلسی و وین بریج، مدافع چپ سیتی درگیری ها و کدورت هایی خارج از میدان فوتبال پیش آمده، رویارویی این دو بر حساسیت های این دیدار افزوده است. کار به جایی رسیده که بریج اعلام کرده است تا اطلاع ثانوی در بازی های تیم ملی انگلیس هم حضور نمی یابد تا مبادا با تری رو در رو شود و یا بر اثر «هم تیمی» شدن مجدد آنها، خسرانی به این تیم وارد شود. دیگر بازی مهم امشب آرسنال در زمین استوک سیتی به میدان می آید. در آلمان بازی نخست هفته بیست و چهارم دیشب بین شالکه و بوروسیا دورتموند و به روایتی دربی ایالت رور این کشور برپا شد و امشب در ادامه این رقابت ها بایرلورکوزن که فقط به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین است، از کلن پذیرایی می کند.

وردربرمن هم به مصاف ماینز می رود در هفته بیست و پنجم «سری A» ایتالیا، لاتزیو از فیورنتینا و کاتانیا از باری پذیرایی می کنند و در هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا بارسلونا میزبان مالاگا و رئال مادرید میهمان تنه ریف هستند.

کریس رونالدو مربی راگبی استخدام کرد

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید برای ارتقای قدرت بدنی خود، یک مربی راگبی استخدام کرده است. کریستیانو رونالدو، بازیکن تکنیکی اما پرحاشیه رئال مادرید، پیش از این برای افزایش سرعت خود در هنگام دویدن با اوساین بولت، قهرمان مطلق «دو»های سرعت جهان قرارداد بسته بود.