آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۳۵
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - عباسعلی محمدی: اینجانب در تاریخ88/12/9 جهت گرفتن عدم خلافی به یکی از دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمودم، با کمال تعجب مشاهده کردم که در برگه عدم خلافی استفاده از تلفن همراه ذکر شده بود که حقیر اصلاتلفن همراه ندارم، مورد دوم اینکه یک مورد ایستادن ممنوع در تاریخ88/12/6 ذکر شده بود، البته در شهر کرج که در آن تاریخ بنده در تهران در محل کار بودم، با توجه به اینکه هر بار برای استعلام هزار و دویست تومان باید پرداخت سوال اینجاست که باید چندین بار برگه عدم خلافی بگیرم تا اشتباه ماموران جبران شود؟

لنگرود - یک شهروند: اخیرا در لنگرود شاهد آتش سوزی خانه اجاره ای بودم که صاحبخانه و مستاجر یکدیگر را نمی شناختند و از حال هم خبر نداشتند. زن صاحبخانه می گفت: بنگاهدار از من22 هزارتومان گرفته و خانه ام را اجاره داده است و مستاجر ادعا داشت که500 هزارتومان ودیعه به اضافه3 ماه کرایه خانه را از قبل پرداخته تا توانسته است آنجا را اجاره کند حال آنکه صاحبخانه اظهار می داشت مبلغ مزبور را دریافت نداشته است. از آنجا که بنگاهداران امانت دار مردم هستند، جا دارد مسئولان ذیربط بر فعالیت آنها بیشتر نظارت کنند تا حتی الامکان حقی از مالکان و مستاجران منازل اجاره ای تضییع نشود.

یک کارمند کم درآمد: مسئولان امر پاسخ دهند وقتی خط فقر درآمد900 هزارتومان در ماه تعیین و اعلام شده است من کارمند با285 هزارتومان ماهیانه در کدام نقطه خط قرار می گیرم؟

تلفن به خط ارتباطی: کوچه بهنام دهم واقع در خیابان بهنام، خیابان آیت الله کاشانی تنها یک تیرچراغ برق دارد که آن هم اغلب شب ها خاموش است. از اداره برق منطقه تقاضا می شود با افزایش یک تیرچراغ برق دیگر، نسبت به تامین روشنایی شبانه کوچه اقدام کنند.