آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
اخبار کشور
۳

یک معاینه پزشکی و این همه شایعه!

در حالی که برخی منابع اینترنتی دیروز شایعاتی در مورد سلامتی حسین شریعتمداری مطرح کرده بودند، وی روزگذشته با حضور در روزنامه کیهان و پرداختن به کارهای روزمره خودعملابه شایعات یاد شده پاسخ داد.

مدیرمسئول موسسه کیهان که روز یکشنبه چند ساعتی برای معاینه به یکی از بیمارستان های تهران مراجعه کرده و بعد از انجام معاینات از بیمارستان مرخص شده و به کارهای معمول خود بازگشته بود، در گفت وگو با خبرنگار کیهان شایعات مطرح شده در مورد سلامتی خود را تکذیب کرد.

شریعتمداری گفت: «بعد از احساس نوعی درد شدید مداوم، برای انجام معاینه به بیمارستان مراجعه کردم و تحت معاینات پزشکی قرار گرفتم که پزشکان علت اصلی آن را فشار کار و عدم استراحت کافی اعلام کردند.»

وی افزود: «البته به لطف خدا و دعای دوستان، بیماری تا حدی برطرف شد و صبح امروز- دیروز- هم از بیمارستان مرخص شدم.»

شریعتمداری با اشاره به تماسهای مکرر مردم گفت: «از ابراز لطف همه عزیزان هم تشکر می کنم و از خدای مهربان می خواهم که این بنده حقیر را با حسن ظن همین مردم محشور بفرماید و خطاب به همه آنها عرض می کنم که: اگر طبیبانه بیایی به سر بالینم، به دو عالم ندهم لذت بیماری را.»

وی درباره شایعات گسترده پیرامون این موضوع گفت؛ ابتدا باید عرض کنم بنده عددی نیستم که سلامتی یا بیمار بودنم اهمیتی داشته باشد، چه رسد به آن که موضوع یک خبر پردامنه شود. ولی همانگونه که می بینید به لطف خدا مشغول کارهای روزمره ام هستم و در حال معاینات پزشکی نیز برای تعیین تیتر و تنظیم اخبار با روزنامه در تماس بودم و در همان حال ستون طنز گفت وشنود را هم نوشته و ارسال کردم.

گفتنی است برخی سایت های خبری مطالب دروغ و خلاف واقعی را در قالب گفت وگوی خیالی با تیم پزشکی حسین شریعتمداری منتشر کرده بودند و حتی در اقدامی غیراخلاقی پیش بینی کرده بودند که او تا چند هفته دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند.

شریعتمداری در پاسخ به خبرنگار روزنامه که خواهان توضیح در این مورد بود به یک لبخند اکتفا کرده و گفت؛ خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر فرماید.