آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
اخبار ورزشی
۱۳

لیگ قهرمانان اروپا فیورنتینا و آرسنال به دنبال پیروزی یک بر صفر

امشب با انجام دو دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد.

در دو دیدار سه شنبه شب تیم های بایرن مونیخ و آرسنال باید به مصاف تیم های فیورنتینا و پورتو برود. بایرن مونیخ که در دیدار رفت در خانه با حساب دو بر یک از صدر حریف ایتالیایی اش گذشته بود در حالی در فلورانس روبرو خواهد شد که در فاصله میان دیدارهای رفت و برگشت صدرنشین رقابت های بوندسلیگا شده است. این موضوع کمک روحی فراوانی برای شاگردان لوئیس فان گال خواهد کرد.بایرن در دیدار رفت کمک داور را هم برای پیروزی با خود داشت. اشتباه داور بازی رفت و سوت های عجیب و غریب او باعث شد تا حتی صدای سپ بلاتر رئیس سوئیسی فیفا نیز دربیاید.

اکنون بایرن با نفراتی آماده از نظر روحی البته با چند بازیکن آسیب دیده راهی ایتالیا می شود. در مقابل تیم ایتالیایی روزهای بدی را سپری می کند. فیورنتینا در آخرین مسابقه خود در خانه برابر یوونتوس تن به شکست داد تا هفتمین شکست خود در ده بازی گذشته را تجربه کند.مردان چزاره پراندلی برای حضور در دور بعدی رقابت ها به یک پیروزی یک بر صفر برابر تیم مونیخی نیاز دارند.

در دیگر دیدار سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در ورزشگاه امارات شهد لندن پذیرای پورتو است. توپچی های لندن دیدار رفت را با حساب دو بر یک به تیم پرتغالی واگذار کردند تا اکنون برای حضور در جمع هشت تیم پایانی رقابت ها باید این تیم را دست کم با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

لندنی ها در رقابت های لیگ برتر روزهای خوبی را سپری می کنند. آنها هم اکنون با کاستن فاصله های امتیازهای خود با صدرنشینان لیگ برتر حتی به قهرمانی در این رقابت ها نیز امید دارند. لندنی ها هم اکنون هم امتیاز با چلسی در مکان سوم جدول رقابت های لیگ برتر ایستاده اند و با منچستریونایتد صدرنشین رقابت ها تنها دو امتیاز فاصله دارند.

آنچه هواداران تیم لندنی را نگران می کند روند پرنوسان و پرفراز و نشیب بازیکنان آرسنال است. حال باید دید مردان ونگر در این بازی روز خوب خود را تجربه خواهند کرد یا نوبت به روز بدشان رسیده است.