آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
اخبار ورزشی
۱۳

کمیته امداد خبر داد: جشن واگذاری 100 هزار واحد مسکونی به مددجویان

در سومین روز از هفته احسان و نیکوکاری، جشن واگذاری 100 هزار واحد مسکونی احداثی توسط کمیته امداد جهت خانواده های تحت حمایت در سالن کوثر صدا و سیما برگزار شد.

حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: همزمان با اقدامات دولت محترم به منظور اجرایی کردن مصوبات مرتبط با طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، با استفاده از تسهیلات بانکی و در راستای سیاستهای محرومیت زدایی، عدالت گستری و خصوصا جلوگیری از بروز خسارات فراوان مالی و جانی ناشی از حوادث و در جهت بهبود وضعیت مسکن مددجویان و ترغیب خانواده به سکونت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها همکاری همه جانبه ای را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته است و هر ساله علاوه بر بودجه مصوب و با بهره گیری از تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مصوب دولت محترم اقدام به نوسازی هزاران واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت روستایی می نماید.

وی یادآور شد این 100 هزار واحد مسکونی طی سه سال گذشته در مناطق روستایی و شهری توسط کمیته امداد امام خمینی احداث شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: طی سه دهه گذشته 825 هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد احداث، بهسازی و نوسازی گردیده است.

انواری گفت: ایجاد فضای خودکفا، تامین ساختمانهای حمایتی نظیر خوابگاه و اردوگاه و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از دیگر اقدامات کمیته امداد در بخش عمران و مسکن این نهاد می باشد.

کل هزینه های عمرانی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در طی 30 سال گذشته سه هزار و 395 میلیارد ریال بوده است.گفتنی است در این مراسم اسناد مالکیت 14 واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت واگذار شد.