آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
حوادث
۱۵

رئیس اورژانس تهران خبر داد 180 آمبولانس و 17 تیم عملیاتی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

رئیس اورژانس استان تهران، از آمادگی کامل این مرکز برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در جاده های منتهی به تهران با 17 تیم عملیاتی و 180 دستگاه آمبولانس خبر داد.

رضا دهقانپور افزود: فعالیت نوروزی این مرکز از 26 اسفندماه جاری در جاده های منتهی به تهران آغاز شده و 14 فروردین 89 به پایان می رسد.

وی با اشاره به حضور 120 پرسنل عملیاتی در قالب 17 تیم امداد و نجات در جاده های استان تهران، گفت: همچنین فعالیت 120 پایگاه اورژانس در سطح شهر تهران نیز در این ایام مضاعف خواهد بود.

دهقانپور با تاکید بر خدمات رسانی بی وقفه پرسنل اورژانس تهران به مسافران و شهروندان، تصریح کرد: ارائه داروهای اورژانسی، خدمات فوریت های پزشکی و امداد رسانی با امکانات و تجهیزات کامل، در دستور کار پایگاه های امداد و نجات استان تهران قرار دارد.

رئیس اورژانس تهران در مورد حضور پزشک در پایگاه های امداد و نجات، گفت: در پنج ایستگاه در جاده های منتهی به تهران، پزشک حضور دارد و در سایر پایگاه ها نیز پرستار و تکنسین حاضر خواهد بود.

وی همچنین از فعالیت امداد هوایی با یک فروند بالگرد در ایام نوروز خبر داد و افزود: هماهنگی های لازم با دانشگاه های علوم پزشکی برای پذیرش مصدومان احتمالی صورت گرفته و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

به گزارش مهر، به گفته دهقانپور، در مجموع حدود 180 دستگاه آمبولانس و 17 ایستگاه پزشکی در جاده های منتهی به تهران، آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان هستند.