آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
حوادث
۱۵

دستگیری زورگیران شمال غرب تهران

سرکلانتر دوم تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از سوار شدن به خودروهای مسافربر غیرمجاز خودداری کنند، از بازداشت 4 زورگیر شمال غرب تهران توسط ماموران پلیس کلانتری ستارخان خبر داد.

سرهنگ علی محمدی گفت: یک باند زورگیری که با یک پراید سفید وسایل قیمتی، موبایل و وجه نقد شهروندان را به سرقت می بردند، دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: 4 نفر اعضای این باند سوار بر خودروی پراید شده و تحت پوشش مسافربر با سوار کردن مسافر با پاشیدن اسپری و تهدید چاقو اموال مسافران را به سرقت می بردند.

سرهنگ محمدی افزود: این زورگیران در ساعات پایانی شب از قربانیان خود رمز کارت عابر بانک را گرفته و در دو مرحله قبل از ساعت 24 و بعد از آن از کارت های اعتباری مبالغی را خارج می کردند.

سرکلانتر دوم تهران گفت: از محل سکونت اعضای این باند که 18 ساله، 22 ساله و 23 ساله هستند وسایل سرقتی کشف و ضبط شد.

به گزارش فارس، وی از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست تا به اداره آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی از شهروندان خواست تا از سوار شدن به خودروهای شخصی تحت عنوان مسافربر خودداری کنند و افزود: شهروندان از همراه داشتن کارت های اعتباری که مبالغ زیادی در آن وجود دارد خودداری کنند زیرا موردسواستفاده سارقان و زورگیران قرار می گیرد.