آرشیو چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۴۷
شهرستان ها
۱۶

در چهار سال گذشته؛64 سالن ورزشی در اردبیل احداث شد

اردبیل-خبرنگاررسالت:رئیس سازمان تربیت بدنی استان اردبیل گفت: از سال84 تا کنون در استان اردبیل64 سالن ورزشی احداث و به بهره برداری رسیده و علاوه بر آن در این مدت134 مکان ورزشی روباز نیز در سطح استان به مرحله بهره برداری رسیده است.

شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حالی که در سال های گذشته در شهرهای اردبیل، مشگین شهر و خلخال تنها سه سالن وجود داشت این تعداد هم اکنون به104 سالن ورزشی و205 مکان ورزشی در سطح استان اردبیل رسیده است.

وی به سرانه دو صدم مترمربعی ورزشی در استان اردبیل در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته این رقم هم اکنون به78 صدم مترمربع ارتفا یافته است.

اسبقیان رهاورد سفر اول رئیس حجمهوی به استان اردبیل را در حوزه ورزش18 سالن ورزشی عنوان کرد و گفت: با احداث و بهره برداری از این تعداد سالن اردبیل رتبه اول را در کشور در زمینه تحقق پروژه های ورزشی دور اول سفر ریاست جمهوری به دست آورده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی استان اردبیل تعداد سالن های احداثی از محل مصوبات دور دوم سفر را17 سالن عنوان کرد و اظهار داشت: هشت مورد از این سالن های تخصصی تا کنون افتتاح شده و9 مورد آن نیز با پیشرفت80 درصد در حال اجراست.