آرشیو شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۲۰۴۹
ورزش
۳۱

اعلام مبلغ پیشنهادی فاتح تریم

تاج: شرایط برای کار کردن قطبی مساعد نیست

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط کار کردن برای قطبی را مساعد نمی بینم.

مهدی تاج درباره ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با افشین قطبی عنوان کرد: چون شرایط در آینده سخت است می گویم فضا برای کار کردن قطبی مساعد نیست.

وی ادامه داد: شادی عربستانی ها در ورزشگاه آزادی بدترین خاطره زندگی همه اهالی فوتبال است. قطبی زمانی که سرمربی تیم ملی شد، انتخاب خوبی بود چون ایشان گفت دو تیم کره را مثل کف دست می شناسد. برای 20 روز فرصتی که داشتیم قطبی انتخاب خوبی بود.

تاج تصریح کرد: اکنون هم می گویم تا حدودی با ادامه حضور قطبی در تیم ملی موافقم و مخالف 100 درصد آن نیستم، اما من که 20 سال در این فوتبال بوده ام و این ورزش را می شناسم دیروز به ملاقات آقای حجازی به بیمارستان رفته بودم و ایشان هم من را تایید کرد و گفت پشتوانه خوبی برای کادرفنی بوده ام. من یاد گرفته ام حمایت کنم ولی اکنون شرایط را برای قطبی مساعد نمی بینم.

تاج تاکید کرد: در فدراسیون فوتبال جمعی تصمیم گرفته می شود و از مذاکره با اریکسون و فاتح تریم همه با خبر بودند. اریکسون موافق حضور در ایران بود اما ما وقت را تلف کردیم و او سرمربی ساحل عاج شد، اما فاتح تریم حاضر است به ایران بیاید و مبلغی را هم که اعلام کرده من به فدراسیون اطلاع داده ام.

تاج گفت: اکنون باید مربی برای جام جهانی بعدی بیاوریم و هر موضوعی هم نباید رسانه ای شود. این را هم بگویم که نفر اول فدراسیون علی کفاشیان است و من نفر دوم هستم و با هم مخالفتی نداریم و هر تصمیمی که در مورد تیم ملی گرفته شود به نفع فوتبال خواهد شد