آرشیو پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۶۹۶۰
ورزشی
۲۳

خبر

تیم ملی شیرجه به کانادا می رود

تیم ملی شیرجه ایران از8 تا13 اردیبهشت در یک دوره رقابت جایزه بزرگ که با حضور16 تیم برگزار خواهد شد در مونترال کانادا به رقابت خواهد پرداخت.تیم های استرالیا، برزیل، کنگو، کوبا، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، مالزی، روسیه، سوئد، آمریکا، ماکائو، کانادا و انگلستان در این دوره حضور دارند.

لوکا: مردانم توریست بودند!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست تیمش برابر الاهلی امارات از بازیکنان تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت: بازیکنان مس در این دیدار توریست بودند! لوکا بوناچیچ افزود: سطح این مسابقه درسطح مسابقات آسیا نبود و از این مسئله که دو تیم در یک بازی مهم و رسمی عملکردی مانند یک بازی دوستانه داشتند بسیار ناراحت بودم.

میلان خواهان بازگشت مالدینی

مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا با افزایش شمار مصدومان تیم فوتبال این باشگاه خواهان بازگشت پائولو مالدینی کاپیتان41 ساله خود که سال گذشته پس از مصدومیت از این تیم کنار رفت، شدند. آدریانو جالیانی نایب رئیس باشگاه آث میلان و سرمربی این تیم پس از پیوستن دیوید بکهام به شمار بازیکنان مصدوم این تیم، از مالدینی خواستند تا به این تیم بازگردد.

شریفی ناظر ویژه بازی قرمز ها

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر ویژه این فدراسیون در دیدار حساس تیم های تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس انتخاب شد.

با توجه به اهمیت دیدار دو تیم، فدراسیون فوتبال مجتبی شریفی را به عنوان ناظر ویژه این بازی انتخاب کرده است.

هاشمیان در لیست فروش بوخوم

وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی تیم بوخوم آلمان که در طول زمان حضور خود در این تیم نتوانست روزگار پرفروغی راسپری کند، در لیست فروش تابستانی این باشگاه قرار گرفته است تا برای فصل بعد خود به دنبال تیم جدیدی باشد.

باقری محبوب تبریزی ها

سخنگوی باشگاه تراکتورسازی گفت: کریم باقری برای هواداران در تبریز معنایی بالاتر از فوتبال دارد.مهدی فاطمی عنوان کرد: با توجه به اینکه کریم باقری از معدود بازیکنانی است که گذشته خود را فراموش نکرده و همیشه از تراکتورسازی به خوبی یاد کرده، برای علاقه مندان به فوتبال در تبریز جایگاهی ویژه دارد. هیچ یک از ستاره های آذری به اندازه باقری در تبریز محبوبیت ندارند.