آرشیو پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۶۹۶۰
ورزشی
۸

غرامت مرگ فرزندم را خرج باشگاه کردند!

پدر بازیکن فقید تیم فوتبال پیام خراسان مدعی شد: مدیران باشگاه غرامت مرگ فرزندم را بدون اطلاع من تصاحب کرده و خرج باشگاه کردند.

داوود زاده علی در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: پس از مرگ فرزندم، مدیرعامل وقت باشگاه پیام اعلام کرد کلیه حقوق مرحوم زاده علی را به خانواده‎اش پرداخت می ‎کنند ولی مدیران باشگاه پیام نه تنها مبلغ قرارداد را پرداخت نکردند بلکه حتی غرامت مرگ فرزندم را که مبلغ 30 میلیون تومان بود، بدون اطلاع من تصاحب و خرج باشگاه کردند و در پاسخ به درخواست من می گویند این پول خرج باشگاه شده است. مگر من و یا پسرم حامی مالی باشگاه هستیم؟

وی با ابراز ناراحتی از بیمه پاسارگاد که چگونه چک 30 میلیونی غرامت را در اختیار باشگاه قرار داده است، ادامه داد: باشگاه حتی در مورد بیمه برابر من سکوت کرد و من خود متوجه شدم باشگاه چک را دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته انضباطی نامه ای به هیئت فوتبال خراسان ارسال کرده و در آن باشگاه پیام را مکلف کرده است تا هم مبلغ قرارداد و هم پول غرامت را به من پرداخت کند اما رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی این نامه را ترتیب اثر نمی دهد و در جواب می گوید اسم پسرم در لیست طلبکاران تیم نیست.

زاده علی افزود: برای دریافت حقوق پسرم متوسل به نمایندگان مجلس و حتی رئیس جمهور نیز شده ام اما مسئولان فدراسیون به نامه سازمان تربیت بدنی نیز توجه نمی کنند و در این مدت موفق به ملاقات با رئیس فدراسیون یا رئیس کمیته انضباطی نشده ام.