آرشیو پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۴
اخبار ورزشی
۱۳

مشاور رئیس جمهور: باید با عاملان تخریب مسئله حجاب برخورد شود

مشاور رئیس جمهور با اشاره به برخی فعالیت های طراحی شده به منظور تخریب مسئله حجاب در جامعه گفت: باید با کسانی که قصد تخریب مسئله حجاب را دارند، برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ناصر سقای بی ریا با بیان اینکه از همه ابعاد طرح عفاف و حجاب به صورت کامل حمایت می کنیم، اظهار داشت: حجاب یک موضوع همگانی است و در قلب خانواده های ایرانی جا دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر خانواده ها، نهادهای اجتماعی و سازمان های دولتی نیز حامی حجاب هستند، تصریح کرد: دنیا هم این موضوع را به رسمیت شناخته است و حجاب نمادی از اسلام است.

مشاور رئیس جمهور حجاب را شعاری که در پس آن شعور نهفته است، دانست و افزود: دشمن هم همین مسئله را هدف قرار داده است بنابراین باید آگاهی های عمومی نسبت به مسئله حجاب را افزایش دهیم و در این زمینه مراقبت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید با کسانی که با طرح ریزی قصد تخریب حجاب را دارند شدیدا برخورد شود، اظهار داشت: در کنار این موضوع باید در مسئله حجاب یک جهاد فرهنگی به کار ببندیم.

سقای بی ریا با اشاره به نظرات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر ادامه داد: چادر کامل ترین حجاب است و گرچه در سطوح دیگر هم اگر حجاب با رعایت حدود الهی باشد مورد پذیرش است، اما الگوی برتر حجاب چادر است.

وی خواستار مواظبت در زمینه دفاع از حجاب و چادر در جامعه شد و تصریح کرد: این کار مشکل است اما اگر همه وارد عرصه شوند و در انجام این کار یاری کنند، انجام آن آسان می شود.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نیز باید در اجرای طرح عفاف و حجاب وارد شود، گفت: در این زمینه طرح هایی باید ارائه شود و رئیس جمهور هم در سفر به قم در پاسخ به نگرانی های مراجع تقلید دست کمک به سوی حوزه های علمیه دراز کرده است.

سقای بی ریا با بیان اینکه اجرای مسئله حجاب در جامعه مورد تایید احمدی نژاد است، خاطرنشان کرد: البته ممکن است در جزئیات انجام کار مانند هر موضوع دیگری اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما در اصل مسئله حجاب هیچ یک از مسئولان، مخالف طرح عفاف و حجاب نیست.

وی طراح نقشه راه در تمام امور را رهبر معظم انقلاب دانست و یادآور شد: ما باید دنباله رو سیاست گذاری های صورت گرفته از سوی رهبری باشیم.