آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۶۱
اخبار ورزشی
۱۳

خرداد آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال

تلاش مسئولان فدراسیون برای حضور حدادی در چین 18

مرحله سوم اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی از روز 18 خرداد آغاز می شود.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2010 به پایان رسید تا ملی پوشان پس از 5 روز استراحت مرحله سوم را آغاز کنند.

در این 2 مرحله بازیکنان ملی پوش تیم مهرام به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا غایب بودند.

مهران حاتمی، مربی تیم ملی بسکتبال با اعلام این خبر گفت: در این 2مرحله سعی کردیم بیشتر بازیکنان را از لحاظ آمادگی جسمانی به شرایط مطلوب برسانیم. مرحله سوم اردو پس از 5 روز استراحت و از روز 18 خرداد آغاز می شود و بازیکنان مهرام هم در آن حضور خواهند داشت. پس از یک هفته تمرین در تهران تیم ملی به کرواسی سفر می کند تا چند دیدار تدارکاتی را در آنجا برگزار کند.

جام جهانی 2010 ترکیه از ششم شهریور ماه سال جاری در ترکیه آغاز می شود و تیم ایران در گروه B این رقابت-ها با آمریکا، برزیل، کرواسی، اسلوونی و تونس همگروه است.

حدادی می تواند به آمریکا برود

اما خبر دیگر از بسکتبال اینکه مسئولان فدراسیون بسکتبال معتقدند که حضور حدادی در مسابقات گوانگجو برای تیم ملی ایران بسیار مفیدتر است و شرکت وی در لیگ تابستانی مشکلی ندارد.

محمدرضا مشحون، رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال در مورد این خبر گفت: در حال حاضر حدادی در تمرینات حضور دارد و مشکل خاصی هم وجود ندارد، اما هم من و هم رئیس فدراسیون بسکتبال به او گفته ایم که می تواند در لیگ تابستانی شرکت کند و تصمیم نهایی برعهده خود اوست.

وی افزود: شرکت حدادی در لیگ تابستانی NBA شاید یک راه همکاری با ممفیس باشد که آنها این بازیکن را در مسابقات آسیایی گوانگجو در اختیار تیم ملی قرار دهند.