آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۱۹
فرهنگ و هنر
۳۱

دعوت از هنرمندان برای حضور در جشنواره مقاومت اسلامی

دومین جشنواره بین المللی «مقاومت اسلامی» تا 10 تیرماه آماده پذیرش آثار هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب است.

به گزارش «ایران»، دومین جشنواره مقاومت اسلامی همزمان با روز افتتاحیه در تهران (19 اردیبهشت ماه) آثار متقاضی را دریافت می کند. این آثار با محورها و موضوعات علمی، مطبوعات، ادبیات، تولیدات رسانه ای، سینمایی، هنرهای تجسمی و بخش ویژه تحت عنوان «حمایت های بشردوستانه از فلسطین» به رقابت با یکدیگر می پردازند و برگزیدگان در روز 14 مردادماه در مشهد مقدس معرفی خواهند شد.

بنابراین گزارش، این جشنواره با حضور 26 کشور جهان برگزار می شود و فراخوان رسمی آن به زبان های مختلف از 19 اردیبهشت منتشر شده است. علاقه مندان می توانند آثار خود را در موضوعات مقاومت اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری، دفاع مقدس و پایداری، نجات مسجد الاقصی و نقش کشورهای منطقه، مقاومت اسلامی و قدرت نرم، رفع محاصره و بازسازی غزه، خیزش جهانی جهت محکومیت صهیونیسم (در ابعاد حقوقی، سیاسی و اجتماعی) در بخش های مختلف جشنواره تا دهم تیر به آدرس اینترنتی ارسال کنند.

این آثار می توانند در محورهای مختلف و در قالب های علمی، (مقاله و کتاب)، مطبوعات، (خبر، سرمقاله، مصاحبه)، ادبیات، (شعر، داستان کوتاه و رمان)، تولیدات رسانه ای، (فیلم کوتاه، نماهنگ و سینمایی)، سینمایی، (فیلم بلند، مستند، تجربی)، هنرهای تجسمی، (پوستر، کاریکاتور، خط و نقاشی) ارائه نمایند. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن