آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۱۰۹
ورزش
۲۴

خرافه پرستی مورینیو کارکنان برنابئو را به ستوه آورده است

ماجرای 7 بیسکویت و لیوان آب آقای خاص

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با خرافه پرستی های خبرساز خود کارکنان برنابئو را به ستوه آورده است.

به گزارش آس اسپانیا، خوزه مورینیو که به واسطه ملیت پرتغالی خود طبیعتا پشتوانه ریشه داری در متافیزیک و البته برخی خرافه پرستی ها دارد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و همچنین در تمرینات رئال مادرید در زمین والدبباس کارکنان و نیروهای بخش خدمات را به ستوه آورده تا جایی که جمعی از این کارکنان با ارسال نامه ای به پرس از دست او شکایت کرده اند.

مورینیو تاکنون 3 بار کنفرانس خبری خود را به خاطر آن که تعداد بیسکویت های ظرف مقابلش 7 عدد نبوده را با تاخیر آغاز کرده و همواره باید مقابل وی لیوانی پر از آب وجود داشته باشد تا او قبل از صحبت کردن برای چند ثانیه به آن خیره شود. این در حالی است که یکی از حامیان مالی رئال مادرید تولیدکننده آب معدنی است و هرگز دوست ندارد به جای بطری آب معدنی مقابل مورینیو لیوان آب قرار بگیرد. تعداد موانع مخصوص تمرین بازیکنان در چمن همیشه باید فرد باشد و اگر مورینیو از زوج بودن تصادفی آنها با خبر شود همه را جمع کرده و از اول می چیند.

آقای خاص هرگز از راهروی طبقه سوم برنابئو عبور نمی کند و روزی که آسانسور ورزشگاه ترمیم می شد او از حضور در جلسه با پرس صرف نظر می کرد. خوزه مورینیو با آمدن به رئال مادرید ریسک بزرگی کرده است چون تجربه ثابت کرده است اکثر مربیان حتی در صورت موفقیت نیز جایگاه خود را متزلزل می بینند.