آرشیو پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۸۹، شماره ۲۸۷۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دوبله چند فیلم تازه برای تلویزیون

دوبله 3 فیلم سینمایی با سرپرستی جلال مقامی، الیزا اورامی و ناصر تهماسب به تازگی برای پخش از شبکه های مختلف تلویزیون به پایان رسیده است.

یکی از این فیلم ها «گذر از اندوه» نام دارد که از شبکه 2 پخش خواهد شد. ماجراهای این اثر درباره مردی است که همسرش در حادثه تصادف می میرد. پس از این سانحه او تصمیم می گیرد برای کسانی که دچار اندوه و مصیبت شده اند، کلاس هایی تشکیل دهد تا باعث تقویت روحیه آنها شود.

او در انتهای دوره این کلاس ها حقیقتی را درباره خود افشا می کند و.... جلال مقامی (برک)، ناصر احمدی (لین)، شراره حضرتی، زویا خلیل آذر، اسفندیار مهرتاش، ابوالقاسم محمدطاهر، ناصر خویشتندار، صغری سادات هاشمی، نازنین یاری و آیدین درویش زاده از جمله دوبلورهای این اثر هستند.

فیلم دیگری که بتازگی دوبله آن به پایان رسیده «نمی ترسم نمی ترسم» است. این اثر درباره پائولا نویسنده و روانپزشکی است که وقتی می فهمد گرفتار سرطان شده. می کوشد روابطش را با فرزندانش بهتر کند و...

تعدادی از گویندگان این فیلم عبارتند از: زویا خلیل آذر (پائولا)، الیزا اورامی (سارا)، شروین قطعه ای (ماتیو)، نسیم رضاخانی، سعید مقدم منش، مینا شجاع، محمدعلی دیباج، ناصر خویشتندار و مجتبی شمس.

فیلم دیگر «اوج آسیمگی» نام دارد که داستان آن درباره یک روان شناس است که رئیس یک تیمارستان می شود و می کوشد مشکلات آن را حل کند.

در دوبله این فیلم ناصر تهماسب به جای تراندیک و مریم رادپور به جای ویکتوریا صحبت کرده است. اکبر منانی، جواد پزشکیان، تورج نصر، محمد عبادی، بهروز علی محمدی و امیر عطرچی نیز از جمله دوبلورهای این اثر هستند.