آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
اخبار ورزشی
۱۳

بسکتبالیست های ایرانی از سفر به سنگاپور بازماندند

بسکتبالیست های کشورمان با وجود دریافت دعوت نامه جهانی برای حضور در اردوی بدون مرز، فرصت حضور در این کمپ تمرینی را به دلیل صادر نشدن روادید از دست دادند.

فرشاد خوارزمی، میثم میرزایی، آرمان زنگنه، قهرمان عمری و امیر صدیقی بازیکنان ایرانی هستند که از سوی مدیران فیبا به شرکت در اردوی 2010 بسکتبال بدون مرز دعوت شده بودند.

قرار بود این بازیکنان جمعه شب تهران را به مقصد سنگاپور محل برگزاری این دوره از اردوهای بدون مرز ترک کنند اما نداشتن روادید موجب لغو سفر آنها شد.

محمدرضا مشحون رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال ضمن تائید این خبر اظهار داشت: «در ایران سفارت سنگاپور نداریم. باید روادید لازم برای اعزام بازیکنان از سوی مقامات این کشور برایمان ارسال می شد تا مشکلی بابت سفر پیدا نکنیم. اما روادیدهای لازم را دریافت نکردیم در حالیکه برنامه سفر 5 بازیکن ایرانی برای جمعه شب پیش بینی شده بود.»

اردوی بسکتبال بدون مرز همه ساله به میزبانی یکی از کشورهای آسیایی و با حضور بازیکنان مطرح NBA برگزار می شود. امسال سنگاپور طی روزهای 7 تا 10 تیرماه میزبان این اردو است.

مدرسین فیبا مسئولیت تدریس در این اردو را برعهده دارند. ضمن اینکه آشنایی بازیکنان جوان و مطرح کشورهای آسیا با آخرین تکنیک ها و تاکتیک های روز دنیا یکی از اهداف برگزاری چنین اردوهایی است.