آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
شهرستان ها
۱۱

آزاد راه کاشان به استان مرکزی متصل می شود

کاشان- خبرنگار کیهان:

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: آزادراه کاشان- مشهد اردهال تا شهرستان دلیجان در استان مرکزی ادامه می یابد.

حسینعلی حاجی، احداث این آزادراه تا مشهد اردهال به مسافت 45 کیلومتر را ازجمله مصوبات سفر نخست رئیس جمهوری به استان اصفهان اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است.وی اظهار داشت: باتوجه به اهمیت دسترسی کاشان- مشهد اردهال و دلیجان مقرر شده است تا معاونت عمرانی استانداری مرکزی، ادامه این بزرگراه را از مشهد اردهال به دلیجان در سفر آتی هیئت دولت به استان مرکزی در فهرست طرح های پیشنهادی برای تصویب در هیئت وزیران قرار دهد.

وی با اشاره به مصوبات نشست معاون عمرانی استانداری اصفهان با فرماندار دلیجان با حضور سرپرست دفتر فنی وزارت کشور یادآور شد: مقرر شده طرح مطالعاتی جاده روستای «تالهر» توسط اداره کل راه و ترابری استان مرکزی تهیه شود و به هر میزانی که این استان برای اجرای طرح هزینه کند، استانداری نیز اعتبار اختصاص دهد. وی، طول این جاده که دوسوم آن در استان مرکزی قرار دارد را 5/13کیلومتر دانست.

فرماندار کاشان اجرای طرح جاده حرم تا حرم را از دیگر مصوبات این نشست ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح حرم حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال به حرم حضرت معصومه(س) در قم متصل می شود.