آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
حوادث
۱۵

در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام می شود امحای بیش از 4 تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از امحای بیش از 4 تن مواد مخدر به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سردار ساجدی نیا با اشاره به برنامه های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از امحای بیش از 4 تن مواد مخدر در این روز خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تعامل بیشتر با پلیس در جهت مبارزه با مواد مخدر در این مراسم جمعی از اعضای شورایارهای محلات، ائمه جماعات و غیره نیز حضور خواهند داشت.

وی در ادامه از اجرای سومین مرحله طرح دستگیری موادفروشان خرد و پاکسازی محلات پایتخت تا چند روز آینده خبر داد و گفت: اجرای این مرحله از طرح شبیه به مراحل قبلی است که پیش از این از سوی پلیس انجام شد.

ساجدی نیا افزود: در این طرح پلیس با شناسایی محله هایی که خرید و فروش مواد مخدر در آن انجام می شود، به صورت منطقه ای عملیات پاکسازی را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به اینکه به نظر می رسد افرادی که در رابطه با طرح های مربوط به مبارزه با مواد مخدر دستگیر می شوند، ظرف چند روز مجددا آزاد می شوند اظهار کرد: در گذشته این گونه بوده است، اما در حال حاضر با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی، برخوردها در این زمینه موثرتر است.

به گزارش ایسنا، وی در رابطه با برخورد با کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد هم گفت: طی ماه های گذشته تعدادی از کمپ های غیرمجاز شناسایی و از سوی پلیس با آن ها برخورد و پلمپ شد. این د رحالیست که در طول اجرای طرح اگر ماموران با کمپ های غیرمجاز که از روش های غیراستاندارد و غیرمعمول جهت ترک اعتیاد استفاده می کنند، مواجه شوند با آن ها برخورد خواهند کرد.