آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۴۰
اجتماعی
۳۰

پیام مردم

قرچک- یک شهروند: شهرداری قرچک ورامین نسبت به نظافت، حمل زباله و نصب سطل زباله در خیابان فرهنگ جنب آموزش و پرورش اقدام نمی کند با توجه به شدت گرما در چند روز اخیر مشکلات اهالی این محل دو چندان شده است.

تلفن به خط ارتباطی: بعد از این همه شعارهای مسئولین شهرداری مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و ضرورت کاستن از آلودگی هوا و آلودگی صوتی انتظار این بود که در جایگزینی اتوبوس های خط میدان شهید کلاهدوز- شهرک والفجر اتوبوس های جدید و بهتر به کارگیری شود ولی بر خلاف انتظار اتوبوس های جایگزین شده خراب تر از اتوبوس های قبل هستند. جالب توجه اینکه کرایه این مسیر نسبت به گذشته دو برابر شده است.

هریس- یک شهروند: از شهروندان شهر زرنق از توابع شهرستان هریس و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستم. در اسفند ماه88 ازدواج کرده و برای دریافت کمک هزینه جهیزیه به این نهاد مراجعه نمودم تاکنون جواب قطعی نداده اند و همچنان بلاتکلیف مانده ام چرا؟

تهران- تلفن به خط ارتباطی: از شهردار محترم تهران جناب آقای قالیباف تقاضا داریم به مسئولین شهرداری سفارش فقیر فقرا را بیشتر کنند، چرا که پیچ و خم اداری در شهرداری غوغا می کند. اگر کسی به شهردار نامه ای بنویسد حداقل دو ماه طول می کشد تا آن نامه به دست مبارک ایشان برسد، و تازه معلوم نیست که مشکل حل می شود یا نه؟

تهران - یک شهروند: شرایط وام در صندوق مهر رضا را آسان تر کنید تا جوانان بیشتر به تشکیل زندگی و ازدواج ترغیب و تشویق شوند.

تهران- یک شهروند: مدتی است که بنده شاهدم چند گلدان به روی دیوار ساختمان راهنمایی و رانندگی خیابان آزادی نبش خیابان رودکی قرار دارد که از آب ندادن خشک شده اند. آیا بهتر نیست مسئولین راهنمایی و رانندگی خیابان مذکور با گماردن چند سرباز و آب دادن به این گلدان ها از خشک شدن آنها جلوگیری کنند؟