آرشیو دوشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۰۱
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

چرا آب به آسیاب کیهان می ریزیم؟!

مسعود بهنود همکار سلطنت طلب بی بی سی بعد از یک سال حضور در پشت صحنه شبکه جرس، در این سایت ظاهر شد.

وی با اشاره به امیدواری اولیه اپوزیسیون خارج نشین از حوادث خیابانی سال گذشته، در سایت جرس نوشت: اما دریغا و دردا که آنچه از آن شور پدید آمد، بار دیگر قافله را از هم دور کرد. بار دیگر آنها که هیچ امیدواری نداشتند و تازه به جمع امیدواران پیوسته بودند شلاق کلام برگرفتند، رو به امیدوارانی که گناهشان شکست از حریف سنگدل بود.

این مهره سلطنت طلب در حمایت از اصلاح طلبان می نویسد: هرچه سرکوب ها گسترده تر شده، صدای آنها که از اول هیچ امیدی به اصلاح جمهوری اسلامی نداشتند بلندتر شده است. این صحنه اگر در خانه رخ می داد همان بود که می خواهیم اما چنین جنجال و اختلاف در دوران سرد مهاجرت چنان است که یکی از نویسندگان قدیمی]هوشنگ اسدی سلطنت طلب[را واداشته که بپرسد چرا چنین شمشیر گرفته و به کشتن خود برخاسته اند. چرا کیهانی شده ایم.

شایان ذکر است بهنود از عناصر مورد اعتماد رژیم پهلوی بود و توانست به اسرائیل(فلسطین اشغالی) سفر کند. وی بعد از انقلاب تا مدت ها حاشیه نشین بود و با برخی نشریات حاشیه ای پنهانی فعالیت می کرد. اما مهاجرانی او را دعوت به همکاری در نشریه بهمن کرد و از آن پس پای این مهره سلطنت طلب به نشریات زنجیره ای نظیر جامعه و توس- که مهاجرانی آنها را وابسته به گروهک های سوءاستفاده کننده می دانست- باز شد. وی ارتباطات وسیعی با عناصر بهایی و صهیونیست روزگار پهلوی دارد و مورد اعتماد گردانندگان شبکه بی بی سی هم هست.